
سلام سلامعیدتون مبارک((:بوس به لپاتونخوبید خوشید؟امسال دومین سالی بود که ما بخاطر کرونا توی خونه نشستیم و جایی نرفتیم. نه عیددیدنی و نه مسافرت.ولی الهی شکر که کنار هم بودیم.سال تحویل مادرشوهر و پدرشوهر خونه ما بودن و بعدش رفتیم خونه ی مامان و بابام و نهار کنارشون بودیم. شامم رفتیم خونه مادرشوهر((:__...
ادامه مطلب
ان شاالله سال 99 شادی و اتفاق های خوب همراه با سلامتتی برای همه باشد.این پست را محمدمتین نوشت....
ادامه مطلب