من و این ...

متن مرتبط با «عید» در سایت من و این ... نوشته شده است

عید14000

  • نیلوبلاگ

    سلام سلامعیدتون مبارک((:بوس به لپاتونخوبید خوشید؟امسال دومین سالی بود که ما بخاطر کرونا توی خونه نشستیم و جایی نرفتیم. نه عیددیدنی و نه مسافرت.ولی الهی شکر که کنار هم بودیم.سال تحویل مادرشوهر و پدرشوهر خونه ما بودن و بعدش رفتیم خونه ی مامان و بابام و نهار کنارشون بودیم. شامم رفتیم خونه مادرشوهر((:__...

    ادامه مطلب
  • عیدتون مبارک

  • نیلوبلاگ

    ان شاالله سال 99 شادی و اتفاق های خوب همراه با سلامتتی برای همه باشد.این پست را محمدمتین نوشت....

    ادامه مطلب